Winkelmandje

0 Producten

Veelgestelde vragen

Hoe vallen de maten?

Het is heel gemakkelijk om een passende maat te kiezen:
U kijkt eerst in het menu ‘maattabel’ voor de juiste kledingmaat of schoenmaat. Klik hier om naar de maattabel te gaan.
Daarna leest u de kenmerken bij het te bestellen product nog even door en maakt u de juiste keuze
Als u zich houd aan deze tips is de maat eigenlijk altijd goed.
Belangrijk: leest u bij ruiling of retournering wel vooraf de algemene voorwaarden?! Dit voorkomt aan beide zijden verrassingen!

Hoe kan ik zien of een artikel uitverkocht is?

Ons voorraadsysteem geeft aan wanneer een artikel uitverkocht is. Op dat moment kunt u via de site geen bestelling plaatsen. Sommige artikelen kunnen nabesteld worden, andere zijn seizoensgebonden. Sale-artikelen zijn bijna altijd uitlopend, of nog enkele stuks op voorraad!!!!
Door verkopingen kan het zijn dat u een product bestelt wat toch niet op voorraad blijkt te zijn. Soms levert dit slechts uitstel in levering op, maar soms is het artikel definitief uitverkocht.
Beenmodehuis behoudt zich het recht voor de bestelling in dit geval te annuleren of een vervangend artikel aan te bieden. Wij hopen op uw begrip hiervoor.

Is online kopen niet onveilig?

Online verkoop levert u veel gebruiksgemak op. Voor sommigen is online kopen echter een drempel omdat men denkt dat het risicovol is om via internet te kopen: krijg ik mijn spullen wel thuis, is internetbetalen wel veilig, etc.?
Beenmodehuis kan deze drempels voor u niet wegnemen, wel proberen wij deze te verlagen door als volgt te werk te gaan: Beenmodehuis heeft ervoor getekend zich te houden aan de geldende regels voor online-verkoop, opgesteld door de Kamer van Koophandel. Hieronder valt verplichte informatie over het product (prijs in/ex btw, kenmerken, leveringswijze, inbegrepen kosten zoals administratie-en verpakkingskosten etc.) maar ook over de betalingswijze.

Kan beenmode geruild worden?

U mag leggings, maillots, kousen en sokken 14 dagen op zicht houden. Binnen deze periode mag u beenmode, mits in de originele en ongeopende verpakking, terugzenden. Beenmode mag dus NIET gepast zijn! Ook panty’s en outlet artikelen zijn uitgesloten van de retourservice. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor de klant. Zie ook onze algemene voorwaarden en het menu: service en retouren.
Beenmodehuis houdt zich aan de richtlijnen voor thuis winkelen zoals deze zijn opgesteld door de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling betalen door middel van I-deal. U logt daarmee in bij uw eigen bank binnen een beveiligde betaalomgeving (https). Na uw betaling komt u weer terug in de shop en wordt de bestelling afgerond en geleverd. U kunt ook betalen met Paypal. Omdat dit voor ons een duurder alternatief is, geven we de voorkeur aan I-deal.
Speciaal voor onze Belgische klanten hebben we Mr Cash geimplementeerd. Mr. Cash is vergelijkbaar met het in Nederland bekende Ideal.
U kunt ook contant betalen bij ophalen in Ede.
Bestelt u per mail of per telefoon? Dan kunnen we u ook achteraf een Ideallink toesturen; ook hiermee betaalt u in uw eigen beveiligde bankomgeving.

Waarom betaal ik een verzendbijdrage van € 2,95?

Beenmodehuis betaalt ALLE kosten van bank, Ideal, Paypal en MrCash, administratie, btw, verpakking en soms de verzending. We streven er naar om zo goedkoop mogelijk te zijn en hebben uw bijdrage dus op een kleine bijdrage van € 2,95 gesteld voor bestellingen onder de 70 euro!
Voor € 2,95 kunnen we dus niet verzenden; voor nagenoeg alle orders moet meer porto betaald worden! Maar de overige kosten betaalt Beenmodehuis, evenals de kosten voor de verpakking, de btw, de administratiekosten etc.

Hoe zit dat met pakketpost?

Pakketten worden verzonden tegen een verzendbijdrage van € 3,95. Deze moet voor € 5,75 verzonden worden. Het systeem kan soms niet helemaal ‘zien’ of de beenmode nog met brievenbuspost of met pakketpost verstuurd kan worden. Het kan dus voorkomen dat u toch brievenbuspost krijgt, terwijl het systeem aangaf pakketpost en andersom. 1 artikel bestellen is voor u dus duurder dan meerdere artikelen bestellen, want de bijdrage is nooit hoger dan € 3,95.
Bij pakketpost kunt u ook kiezen voor ‘ophalen bij een servicepunt van DHL’. Na afloop van uw bestelling krijgt u van ons te horen wat het dichtstbijzijnde DHL afhaalpunt is.
Voor Belgische, Duitse en Canadese klanten hebben we een speciaal tarief van slechts € 7,95. De kosten hiervan bedragen € 10,75. U betaalt dus maar een deel.

Waarom krijg ik geen factuur?

De bestelbevestiging die u automatisch ontvangt na uw bestelling is tevens uw factuur.
Op deze bevestiging staan al onze bedrijfsgegevens, de productgegevens en adresgegevens vermeld. Controleert u deze alstublieft goed! Wilt u als bedrijf toch een factuur, dan is dat achteraf altijd te regelen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, u kunt uw artikelen ook ophalen in Ede. Hiervoor kunt u telefonisch of per mail een afspraak maken. U vindt onze adresgegevens op de bestelbevestiging.

Hoe en wanneer kan ik contact opnemen?

Wilt u snel antwoord op uw vraag? Dan kunt u het beste een whatsapp sturen naar ‪06-48201013. Daarnaast kunt u mailen naar info@beenmodehuis.nl. U kunt uiterlijk binnen 1 werkdag reactie verwachten.
Telefonisch zijn we op alle werkdagen van 9-5u te bereiken op nummer: ‪06-48201013. Zondags worden geen bestellingen geleverd en is telefonisch geen contact mogelijk. Op alle overige dagen zijn we u graag van dienst.

IBAN: NL67RABO0367037440 t.n.v. Beenmodehuis.nl | BTW: NL210470173B01 | KvK: 61879487